وصیت من

دنیـا2 روزه بیخـیـالش

  • وصیت نامه من:

لای خرما ها سنگ بزارین ملت اومدن ختم یا مرده خوری..والااا

ازبوی گلاب بدم میادقبر

وصیت نامه من:

لای خرما ها سنگ بزارین ملت اومدن ختم یا مرده خوری..والااا

ازبوی گلاب بدم میادقبرم راباعطر Gucci بشورید.

اقایون فامیل بخاطرمن سه مترریش نزارید،ته ریش بزارین باکلاس تره!

پسرای فامیل اون ابروهای لامصب رولااقل تاشب هفتم برندارین.

گریه بلندوجیغ وداد نکنین بدم میاد.فقط آهنگ مرتضی پاشایی رو بزارین مردم نم نم اشک بریزن

روی سنگ قبرم اب و صابون برزید مردم بخورند زمین بخندم روحم شاد بشه.

سرقبرم هم فاتحه بخونید الکی پیس پیس نکنید...والا
قهوه یا شیر کاکائو بدین.آخه خیلی دوست دارم.

ازین کیکایی که اسمش پای سیبه بدین باکلاسه.

★روی خرماهاپودرنارگیل نریزین،شکلش خز میشه.

-ویسگون منو پاک نکنین،گه گداری باهاش یه پست بدین بیاد بالا جیگر رفیقام کباب بشه.

شایعه کنین قبل ازمرگش بهش الهام شده بود میمیره! واسه کلاسش میگم

هرکسی هم تو مراسم ختمم گفت:خدا بیامرزدش راحت شد

با لبه ی سینی حلوا چنان بکوبین دهنش

تا اونم راحت شه بیاد پیش من والااااا جای من اظهارنظر میکنه

با تشکر روح مرحومم



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:19---9 تير 1394
باشه مردی میام بالا سرت بندری میرم
پاسخ:بعد مرگم هرکی زندس خرس خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
برچسب:, | | ◔͜͡◔☜ęŞħğħę ᗰA ☞◔͜͡◔ |
Shik Them